Шановний покупцю!
Після оформлення замовлення (протягом двох годин у робочий час) менеджер нашого магазину зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення та вибору найзручніших для вас способів оплати та доставки. Ми не відправляємо замовлення без узгодження з клієнтом деталей про отримувача та форми оплати.
Ціни на 99,9% товарів не будуть відрізнятися від вказаних на сайті. Ціна може змінитися на товари, які продаються під замовлення у випадку, якщо постачальник не повідомить нас про зміну ціни.
Якщо замовлення не оплачене або ви не прибули за замовленням протягом 2 робочих днів, замовлення вважається скасованим.
Оплата
- Ми приймаємо оплату готівкою в гривні при самовивозі товарів з магазину;
- На нашому сайті, після оформлення замовлення, через форму для оплати карткою (Visa, MasterCard).
- Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок. Ми не приймаємо гроші на карти Приват Банку.
- Також Ви можете оплатити товари в відділенні Нової пошти при отриманні товарів
- Доставка по Харкову
Доставка по Харкову здійснюється з понеділка по п'ятницю, у другій половині дня.
Вартість доставки по Харкову складає від 80 грн (залежно від району).
При доставці замовлення кур'єр здійснює першу перевірку на цілісність товару.
Доставка по Україні
Здійснюється після оплати замовлення транспортними компаніями: «Делівері», «Нова пошта», «Інтайм», УкрПошта. Вартість, терміни та адреси доставки уточнюйте безпосередньо на сайтах служб.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
Хочемо звернути вашу увагу на те, що в Україні немає офіційних представників компанії Intex.
Ми частково беремо на себе зобов'язання щодо гарантії, у чому вона полягає, читайте нижче.
При отриманні замовлення на складі перевізника ретельно перевіряйте його на цілісність упаковки та наявність пошкоджень. При виявленні пошкоджень товару складається акт.
Від нас ми ГАРАНТУЄМО:
Коробка не розпечатувалась.
У коробці є всі необхідні деталі.
Надаємо ГАРАНТІЮ на перший запуск! (ця інформація стосується насосів – електричних та водяних). Доба після отримання товару.
Якщо насос не запускається при першому запуску, ми замінимо Вам товар!
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
-порушена цілісність коробки, ми не можемо відповідати за те, що при огляді Ви не пошкодили виріб.
-є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб.
-порушені правила використання, викладені в інструкції по застосуванню.
-пошкодження, виниклі внаслідок недбалого ставлення чи використання (проколи, подряпини, розриви внутрішніх перепонок, меблі, розриви по шву (100% результат перекачування), вплив рідини, попадання всередину корпусу чужорідних предметів, води і т. Д.)
-пошкодження, викликані
аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
-було проведено несанкціоноване відкриття, ремонт або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, змінена конструкція або схеми товару.
ЩО ТАКЕ ЗАВОДСЬКИЙ БРАК
Виробники надувних виробів Intex, BestWay на сьогоднішній день досягли дуже високого рівня контролю якості. Кожний виріб ретельно перевіряється і тестується перед тим як відправити товар на упаковку. З цієї причини, дуже важлива цілісність упаковки, адже це і є гарантія якості.
ЗАВОДСЬКИЙ БРАК. ТАК ЧИ НІ?
- ТАК: при першому огляді товару (не надмуваючи): на не клею швів (УВАГА! НЕ НА РОЗРИВ ШВІВ).
- НІ: Розриви по шву - це ідеально рівна стріла, яка виникає від перекачування, внаслідок чого, виріб “лопається”. Зазвичай, утворюється біля шва, дублюючи його;
- НІ: прокол. Усі товари проходять перевірку на герметичність. Продавши роками надувну продукцію, ми впевнено можемо підтвердити, що така проблема як “прокол” відсутня. Відкриваючи коробку, встановлюючи чашу, надмуваючи меблі або матрац в невідповідних умовах, можна без проблем пошкодити товар. З цієї причини, у нас немає можливості надати гарантію на проколи.
- НІ: розриви внутрішніх перегородок (деформація форми внаслідок пошкоджень зсередини). Причиною такої проблеми, може стати перекачування, стрибки на надувному виробі. Приклад: надмуваючи товар до межі, ви залишили його на сонці (Easy set), поблизу каміна (меблі) і т. Д. Як наслідок повітря всередині розширюється, результат - лопаються перегородки, матеріал.
Питання та відповіді:
Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- заводська коробка не розпечатувалась, на ній немає слідів пошкодження;
- товар не надувався, збережений товарний вигляд, тобто відповідає заводській упаковці, випресовці виробу;
- збережені всі ярлики, заводська маркування;
- товар, не був у вживанні та не має слідів використання;
Пам'ятайте!
Після розпакування коробки від виробника, товар вважається “був у вживанні”, оскільки у нас немає гарантій, що виріб не пошкоджено під час огляду і т. Д. З цієї причини повернення неможливе.
Умови повернення або обміну:
- Повертаючи товар ознайомтеся з умовами гарантії, обміну, повернення, які вище прописані.
- Зателефонуйте нам і поясніть причину обміну або повернення (обмін і повернення заздалегідь обговорюється з мен
еджером).
- Повернення і обмін товару ЗАВЖДИ здійснюється за рахунок покупця. Ви можете вибрати перевізника Нову Пошту, Укрпошту або Делівері.
- Після отримання повернення Вам будуть повернені кошти на Ваші реквізити протягом 3-5 банківських днів.
Якщо у Вас виникли проблеми з оплатою замовленого товару, ознайомтеся з інструкцією, вказаною нижче або зателефонуйте за вказаними номерами телефонів. Інструкції з оплати через Приват24 у комп'ютерній версії та мобільній: